, JAKI BIEG PRZY JAKIEJ PRĘDKOŚCI 

JAKI BIEG PRZY JAKIEJ PRĘDKOŚCI

AczkolwiekNieWiadomoCoToJest

Temat: 10.956 s na 1/4mili GTRa
Tak jak już pisałem od jakiegoś czasu zanosiło się na pierwszą 10tkę na 1/4 mili w wykonaniu nowego GTRa. Przypuszczaliśmy że będzie to auto firmy Samurai Speed o którym już pisaliśmy ( 11.04 ).


Pierwszym jednak zespołem któremu się to idało jest firma Jotech Motorsport.


Wczoraj uzyskali oni czas 10.956 s. z prędkością 207,61km/h. Auto poruszało się na kołach o rozmiarze 22′ (!). W wyścigu zastosowane procedurę startu z 3800obr. Temp. powietrza 19 stopni. 3/4 baku zalane było benzyną 93 oktanową reszta 104 oktany. Zmiany biegów przy około 6000rpm.


Samochód wyposażony w kit HKS GT570 i wydech firmy Mine’s. Wyjściowa moc jaką zmierzono w seryjnym aucie to 420HP, po zmianach 548HP.



































http://www.gtrblog.com/media/blogs/gtrblog/Jotech/jotech-gtr-001.jpg








Kolejny przykład na to jakim potencjałem dysponuje nowy GTR-R :)




View the full article

Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=2151



Temat: Brak Mocy, V-max 140 Km/h - problem rozwiązany Dotyczy X16SZR
Cześć,

Ano mam taki problem:
- samochód zachowuję się jakbym miał z połowę mocy (choć nominalnie ma jej już jak na lekarstwo) - przyspiaszanie na 1, 2 i ewentualnie 3 biegu jako tako idzie. Natomiast na 4 lub 5 to już tragedia - to, że samochód przyspiesza można wywynioskować po mozolnym ruchu wskazówki prędkościomierza.
- max. prędkość jaką udało się uzyskać to 140 km/h (na autostradzie).
- sytuacja występuje na LPG oraz benie - więc zasilanie nie ma tu znaczenia.

Możecie coś poradzic od czego zacząć?

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=47327


Temat: Diesel czy benzyna Który lepszy w samochodzie?

ja jeżdżę automatem od pól roku, a jak muszę pojechać autem żony z normalna skrzynia to mnie krew zalewa :D

To znaczy kolego, że nie umiesz określić przy jakich obrotach silnika i prędkości jazdy który bieg masz włączyć. Ja nigdy nie zamieniłbym manualnej skrzyni na automat. Klika razy jeździłem automatem i przy wyprzedzaniu jest tragedia. A przy manualnej zredukuję bieg lub dwa i mam wystarczająco mocy aby sprawnie wyprzedzić. Dodam, że w swoim aucie nie mam obrotomierza. Trochę nie na temat ale takie jest moje zdanie.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2883


Temat: sprzegło kłowe
smiejesz sie z 1614 ?? sorry ale ja posiadam 1614 i 1604 i jestem zadowolony ze swoich maszyn choc jedna mam w remoncie. To dobre i mocne ciagniki ale jedyna ich wada to przekladnia glowna... no coz inzynierzy z warszawskiego ursusa mogli lepiej ja dopracowac... chodzi mi tu glównie o biegi pod obciazeniem... i predkosc maxymalna... reszta podzespolow moich ursusow pracuje bez wiekszych problemow a czesci sa o przystepnej cenie i latwo je dostac.... wiec nie wiem z czego sie smiejesz.... no moze rzeczywiscie komfort pracy nie jest taki jak w zachodnich sprzetach ale powiedzmy sobie szczerze - malo kogo stac na nowy zachodni traktorek a kupic uzywany, zajezdzony przez niemcow sprzet i inwestowac w niego tez nie jest zbyt oplacalne... nie przemawia do mnie haslo "zachodnie sie nie psuje" bo kazdy uzytkownik zachodniego sprzetu napewno mial juz mniej lub bardziej kosztowna awarie swojego sprzetu... A co do sprzegla klowego - wiec Wojtek ten patent podpatrzyl w mojej 1614... ja z niego jestem zadowolony poniewaz naped nie przerywa pracy pod wiekszym obciazeniem... mysle ze kwota jaka trzeba wydac na te ulepszenie nie jest az tak duza... - w koncu to czesc do ursusa ;D pozdro for all agrofoto;)

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2919


Temat: John Deere 6900 Wszytko o ciągniku John Deere 6900
to zależy jaką masz skrzynie w ciągniku.jak jest cztero biegowa to wystarczy dobrze poszukać a znajdziesz dźwignie od piątego biegu.i zalezy jaki masz rozmiar kół ja akurat mam największe z przewidywanych i to też daje taką predkość.i licznik mi nie szwankuje bo było mierzone samochodem bo w ciągniku skala jest tylko do 40.

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=6729